Auxiliarul pe care îl propunem se bazează pe principiul interacţiunii permanente cu copiii, așa cum este el definit de programa școlară. Copiii vor fi stimulaţi să întrebe, să intervină, să aibă iniţiativă, să exprime idei şi sentimente despre ceea ce învaţă.

Structura auxiliarului permite utilizarea acestuia la clasă indiferent de manualul pentru care s-a optat în activitățile de predare-învățare.

 

Din aceeași serie

 

Comunicare în limba română

autori: Anamaria Michai, Stanca-Maria Făgădar, Adela Maria Petrenciu (coord.), Maria-Cornelia Cîmpean (coord.)

 

Comunicare în limba română

autori: Adrian-Petrică Grigore, Ana-Cornelia Robu, Andreea-Florina Smeureanu, Doina Nicolae

 

Învățăm altfel – Comunicare în limba română

autor: Alice Nichita

 

Învățăm altfel – Matematică și Explorarea mediului

autor: Gabriela Simona Secăreanu

 

Dezvoltare personală

autori: Claudia Jucan, Ioana-Codruţa Gavrilă, Diana-Carmen Samoilă

 

Învățăm altfel – Dezvoltare personală

autor: Carmen Drăgan